De makkelijkste manier om kaarten te kopen is via de ticketlink die bij elk evenement in de agenda wordt weergegeven. Wanneer je klikt op de link word je doorgeleid naar de Ticketmaster pagina van het desbetreffende evenement. Je kunt nu een account creëren. Volg de simpele stappen door het proces en bestel een kaartje. De kaarten kun je terugvinden in je mailbox. Print ze uit en neem ze mee naar het evenement. Geen printer? Geen nood: tickets kunnen ook op mobiele telefoons gescand worden!

De servicekosten bij Ticketmaser zijn €1,50 per ticket, inclusief betalingskosten.

Voor vragen over tickets, betalingen of je bestelling, kun je contact opnemen met Ticketmaster Customer Service of P60.

Fysieke verkooppunten

Liever niet online tickets kopen? Geen probleem. Je kunt een kaartje kopen bij de P60 avond-kassa. Vanaf 1 januari 2019 is het niet meer mogelijk om tickets te kopen bij Breaxx in het Amstelveen Busstation. De avond-kassa van P60 is geopend op de volgende tijdstippen:

Dinsdag: 19:30 - 00:00 
Woensdag: 19:30 - 00:00
Donderdag: 17:30 - 01:00
Vrijdag: 17:30 - 02:00
Zaterdag: 17:30 - 02:00

De servicekosten bij Ticketmaster zijn € 1,50 per ticket.

Podium Cadeaukaart

De Podium Cadeaukaart kan worden ingeleverd bij ons en niet meer alleen op concertavonden aan de kassa. Deze kan vanaf nu ook worden ingeleverd door telefonisch contact met ons op te nemen of een e-mail te sturen naar info@P60.nl. In de e-mail vragen wij om aan te geven om welk concert het gaat, de datum, hoeveel tickets je nodig hebt, op welke naam ze moeten komen te staan en het nummer van de Podium Cadeaukaart om de betaling online uit te voeren. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact opnemen en de bestelling bevestigen. De tickets leggen wij klaar bij de kassa op de avond van het concert.

Event verzet?

Als een evenement wordt verzet, hoef je in principe niets te doen. Reeds gekochte tickets en een eventuele lidmaatschap blijven gewoon geldig voor de nieuwe datum. Ben je verhinderd op de nieuwe datum, dan kun je restitutie aanvragen tot een dag voor de nieuwe datum van het programma (tenzij anders aangegeven). Restitutie aanvragen doe je zo: Heb je je kaarten via Ticketmaster gekocht, klik dan hier of neem contact op via 0900 - 300 1250. 

Event afgelast?

In geval van algehele en definitieve afgelasting worden online gekochte tickets automatisch teruggestort. Heb je je tickets gekocht bij Ticketmaster? Dan hoef je in principe niets te doen en ontvang je hier een mail over. Tevens is het mogelijk om hier restitutie aan te vragen. Heb je je tickets bij Paylogic gekocht? Dan ontvangen we graag een mail met je persoonlijke gegevens, inclusief IBAN-nummer en het mailadres waar de aankoop mee is gedaan, op mailadres publiciteit@p60.nl. Het bedrag wordt dan zo snel mogelijk terug gestort.